cu privire la condiţiile de desfăşurare a concursului în cadrul Primăriei Orhei pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist care va exercita sarcinile contabilului șef adjunct
Organizator al concursului pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist care va exercita sarcinile contabilului șef adjunct, este autoritatea executivă a administraţiei publice locale a municipiului Orhei, cu sediul în or. Orhei, str. V. Mahu, 160.
Funcţia publică vacantă – specialist,
Conform fişei postului funcţia publică vacantă are următoarele sarcini de bază:
1.Elaborarea bilanţului exerciţiului bugetar şi înregistrarea operaţiunilor în cartea mare, ţinerea evidenţei contabile a exerciţiului bugetului şi a bugetelor instituţiilor întreţinute din el la bilanţ unic;
2.Elaborarea notelor justificative la salariu, ţinerea evidenţei notelor contabile, verificarea şi sistematizarea operaţiunilor şi documentelor primare în nota de contabilitate 2 - borderoul cumulativ privind circulaţia mijloacelor în conturile curente f.nr.NC-2;
3.Exercitarea controlului asupra lucrului grupelor de evidenţă contabilă a materialelor şi retribuţiilor.
4.Elaborarea rapoartelor financiare, păstrarea documentelor contabile, registrelor de evidenţă, a bugetelor aprobate, a altor documente precum şi predarea lor în arhivă în ordinea stabilită;
Condiţiile de participare la concurs:
Condiţii de bază -
· deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
· posedarea limbii de stat şi limbilor oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriu;
· neatingerea vârstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limita de vârstă;
· lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
· neprivarea dreptului de a ocupa funcţii publice.
Condiţii specifice -
· studii superioare/studii medii de specialitate, în domeniu;
· experienţă în muncă – 2-5 ani;
Actele obligatorii ce urmează a fi prezentate:
· formularul de participare la concurs (conform anexei la Regulamentul aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.201 din 11.03.2009);
· copia buletinului de identitate;
· copia diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi /sau specializare;
· copia carnetului de muncă;
· certificatul medical;
· cazierul judiciar.
Modalitatea de depunere a actelor: candidaţii pentru ocuparea funcţiei publice vacante, depun actele personal sau prin reprezentant, la Primăria municipiului Orhei (prin intermediul CIPS) sau prin poştă. La cererea de participare la concurs se indică lista actelor depuse, cu numerotarea fiecărei file. Copiile actelor prezentate vor fi verificate cu originalele.
Data limită de depunere a actelor este - __08.07.2019______ .
Concursul include proba scrisă şi interviul.
Bibliografia concursului, care include lista actelor normative şi a altor surse de informare, relevante funcţiei publice vacante, în baza cărora se vor elabora subiectele pentru proba scrisă şi interviu, se anexează.
Informaţiile suplimentare le puteţi obţine la telefoanele: 235 32767; 235 22767.
BIBLIOGRAFIE
· Codul administrativ al Republicii Moldova nr.116 din 19.07.2018;
· Legea privind administraţia publică locală nr.436-XVI din 28.12.2006
· Legea cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public nr.158 din 04.07.2008;
· Legea privind finanţele publice locale nr.397 din 16.10.2003;
· Legea privind finanţele publice şi responsabilităţile bugetar-fiscale nr.181 din 25.07.2014;
· Legea contabilităţii nr.113 din 27.04.2007;
· Legea privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar nr.270 din 23.11.2018;
· Hotărârea Guvernului nr.1231 din 12.12.2018 pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar
· Legea cu privire la accesul la informare, nr.982-XIV din 11.05.2008;
· Lege privind Codul de conduită a funcţionarului public nr.25-XVI din 22.02.2008;
· Hotărârea Guvernului nr.500 din 12.05.1998 despre aprobarea Regulamentului privind casarea bunurilor uzate, raportate la mijloace fixe ;
· Ordinul Ministerului Finanţelor nr.216 din 28.12.2015 cu privire la aprobarea Planului de conturi contabile în sistemul bugetar și a Normelor metodologice privind evidența contabilă și raportarea financiară în sistemul bugetar;
· Ordinul Ministerului Finanţelor nr.208 din 24.12.2015 privind clasificarea bugetară;
· Ordinul Ministerului Finanţelor nr.215 din 28.12.2015cu privire la aprobarea Normelor metodologice privind executarea de casă a bugetelor componente ale bugetului public și a mijloacelor extrabugetare prin sistemul trezorerial al Ministerului Finanțelor;
Secretarul Comisiei de concurs