Notă informativă
Primăria orașului se află în serviciul comunității, iar eficiența acesteia depinde și de capacitatea de a comunica în interiorul său (comunicarea internă), dar și în exterior, cu cetățenii, cu mass-media, mediul de afaceri, instituțiile partenere publice sau private ș.a. (comunicarea externă).
Comunicarea adecvată contribuie la promovarea unei imagini publice pozitive, unitare și obiective, la menținerea încrederii cetățenilor și a instituțiilor partenere în primărie. Lipsa de comunicare și informarea parțială diminuează încrederea cetățenilor în administrația publică locală..
Scopul Regulamentului intern privind procedurile de comunicare ale primăriei oraşului Orhei este de a oferi specialiștilor și funcționarilor din cadrul primăriei, reperele conceptuale și instrumentele necesare pentru a desfășura în mod eficient procesele de comunicare ale primăriei.
Acest regulament este elaborat cu suportul Agentiei Statelor Unite pentru Dezvoltare Internationala (USAID) in cadrul Proiectului de Sustinere a Autoritatilor Locale din Moldova (LGSP).
Viceprimar
Boțan Roman