În temeiul art. 9 alin. (1) din Legea nr. 239/2008 privind transparența în procesul decizional, Primăria municipiului Orhei anunță inițierea elaborării proiectului de decizie ”Cu privire la aprobarea raportului privind executarea bugetului Primăriei municipiului Orhei pentru anul 2022”.
Inițierea elaborării proiectului de decizie prenotat derivă din necesitatea de a asigura executarea prevederilor legale privind competențele și responsabilitățile de bază a autorității executive de a prezinta autorității reprezentative și deliberative raportul anual privind executarea bugetului local.
Proiectul a fost publicat pentru consultarea publică și poate fi accesat pe pagina web oficială a Primăriei municipiului Orhei www.orhei.md (compartimentul Consiliul municipal, directoriul Transparența decizională).
Pentru eficientizarea elaborării proiectului, solicităm respectuos implicarea tuturor părților interesate prin prezentarea propunerilor, sugestiilor și recomandărilor la proiect, care pot fi expediate în adresa Primăriei municipiului Orhei: mun. Orhei, str. Vasile Mahu 160.
Persoana responsabilă: Iana ROGOJA, specialist principal, tel.: 0 (235) 22767, email: iana.rogoja.97@mail.ru.
Termen de prezentare a propunerilor – 23.02.2023