În temeiul art. 9 alin. (1) din Legea nr. 239/2008 privind transparența în procesul decizional, Primăria municipiului Orhei anunță inițierea elaborării proiectului de decizie „Cu privire la transmiterea în administrare și exploatare a rețelelor de apeduct și canalizare”.
Scopul proiectului este transmiterea în administrare și exploatare, Regiei Apă Canal-Orhei S.A., a „Rețelelor exterioare de apeduct și canalizare menajeră” executate la obiectivul Blocul locativ cu parcări subterane tip S+P+8E din str. Sălciilor 75, mun. Orhei în sumă de 62800,00 (șaizeci și două mii opt sute lei 00 bani) cu TVA, construit din mijloace financiare ale persoanei juridice „SV LUX GRUP” S.R.L., inclusiv și documentația de execuție.
Proiectul a fost publicat pentru consultarea publică și poate fi accesat pe pagina web oficială a Primăriei municipiului Orhei www.orhei.md (compartimentul Consiliul municipal, directoriul Transparența decizională).
Pentru eficientizarea elaborării proiectului, solicităm respectuos implicarea tuturor părților interesate prin prezentarea propunerilor, sugestiilor și recomandărilor la proiect, care pot fi expediate în adresa Primăriei municipiului Orhei: mun. Orhei, str. Vasile Mahu 160.
Persoana responsabilă: Gheorghe Creizan, specialist principal, tel.: 0235-2-13-32, email: gheorghe_creizan@yahoo.com.
Termen de prezentare a propunerilor – 19.06.2023.