Ro      Ru      En

 


Prima pagină  »  Fișa Postului
Fișa Postului
Construcții și infrastructură

Capitolul I.

Dispoziţii generale

Autoritatea publică: Primăria municipiului Orhei;

Titlul funcţiei: Specialist principal;

Subdiviziunea structurală: aparatul primarului;

Codul funcției: A2202;

Nivelul funcţiei: funcție publică de execuție;

Conducătorul direct: viceprimarul municipiului Orhei în domeniul construcții și infrastructură;

Conducătorul ierarhic superior: Primarul municipiului Orhei;

Colaborare internă: viceprimarii, secretarul Consiliului municipal, specialiștii, angajații din cadrul Primăriei;

Colaborarea externă: șefii, directorii, managerii șefi al instituțiilor din subordinea Primarului și Consiliului municipal, APL de nivelul II, serviciile descentralizate și desconcentrate ale APC, organizațiile internaționale și persoanele din exteriorul autorității, agenți economici conform atribuțiilor, indicațiilor/dispozițiilor aprobate;

 

Capitolul II.

Descrierea funcţiei

Scopul general al funcției:

Asigurarea desfăşurării proiectelor de prestare a serviciilor publice de gospodărie comunală în vederea bunei gestionări a proprietăţii publice municipale, a infrastructurii şi a construcţiilor, precum şi a bunei funcţionări a acestora.

 

Sarcinile de bază ale funcției:

  1. Asigurarea elaborării şi implementării planurilor de acţiuni locale privind dezvoltarea infrastructurii oraşului şi a sectoarelor cu prioritare, elaborării studiilor de fezabilitate pentru realizarea proiectelor investiționale şi de dezvoltare durabilă locală, identificarea bunurilor şi serviciilor de interes public pentru realizarea proiectelor de parteneriat public privat, asigurarea monitorizării şi controlului realizării proiectelor ce ţin de construcţii, infrastructură şi amenajare a teritoriului localităţii in care localitatea este partener public;
  2. Asigurarea desfăşurării lucrărilor şi activităţilor ce ţin de problemele amenajării teritoriului localităţii, asigurarea acţiunilor pentru buna funcţionare a bunurilor oraşului, a parcurilor, bazinelor acvatice, a spaţiilor verzi şi locurilor de distracţie cu asigurarea administrării bunurilor din domeniul public şi privat al oraşului;
  3. Coordonarea desfăşurării acţiunilor şi lucrărilor de întreţinere şi amenajare a infrastructurii inclusiv a întreţinerii drumurilor, cimitirelor, iluminarea străzilor şi drumurilor publice, podurilor şi instalarea semnelor rutiere cu asigurarea securităţii traficului rutier şi pietonal;
  4. Asigurarea organizării şi coordonării lucrărilor şi activităţilor ce ţin de domeniul serviciilor publice de gospodărie comunală inclusiv n edificiilor şi instituţiilor din subordine, elaborarea programului de reparaţie a bunurilor şi justificare a cheltuielilor necesare pentru asigurarea întreţineri lor,

 

Atribuţiile de serviciu:

  • întreprinde acţiunile respective pentru elaborarea şi implementarea planurilor de acţiuni locale privind dezvoltarea infrastructurii municipiului şi a sectoarelor ei prioritare;
  • întreprinde acţiunile respective pentru elaborarea şi implementarea studiilor de fezabilitate pentru realizarea proiectelor investiționale;
  • întreprinde acţiunile respective pentru elaborarea şi implementarea proiectelor de dezvoltare durabilă locală;
  • întreprinde acţiunile respective pentru identificarea bunurilor şi serviciilor de interes public pentru realizarea proiectelor de parteneriat public privat;
  • Asigurară monitorizarea şi controlul realizării proiectelor ce ţin de construcţii infrastructură şi amenajare a teritoriului localităţii şi întreprinderea acţiunilor respective pentru buna lor desfăşurare;
  • Asigură şi întreprinde acţiunile respective în vederea desfăşurării lucrărilor şi activităţilor ce ţin de problemele amenajării teritoriului localităţii;
  • Asigură şi întreprinde acţiunile respective pentru buna funcţionare a bunurilor municipiului;
  • Asigură şi întreprinde acţiunile respective pentru buna funcţionare a parcurilor, bazinelor acvatice, a spaţiilor verzi şi locurilor de distracţie;
  • Asigură şi întreprinde acţiunile respective pentru administrarea bunurilor din domeniul public şi privat al municipiului;
  • Coordonează desfăşurarea acţiunilor şi lucrărilor de întreţinere şi amenajare a infrastructurii municipiului inclusiv a întreţinerii drumurilor urbane;
  • Coordonează desfăşurarea acţiunilor şi lucrărilor de întreţinere şi amenajare a cimitirelor;
  • Coordonează desfăşurarea acţiunilor şi lucrărilor de iluminare a străzilor şi drumurilor publice;
  • Coordonează desfăşurarea acţiunilor şi lucrărilor de instalare a semnelor rutiere cu asigurarea securităţii traficului rutier şi pietonal;
  • Asigură organizarea şi coordonarea lucrărilor şi activităţilor ce ţin de domeniul serviciilor publice de gospodărie comunală;
  • Asigură organizarea şi coordonarea lucrărilor şi activităţilor ce ţin de întreţinerea şi repararea la edificiile şi instituţiile din subordine;
  • Elaborează programe de reparaţie a bunurilor şi justificare a cheltuielilor necesare pentru asigurarea întreţineri lor;
  • Asigură monitorizarea şi controlul realizării activităţilor de reparaţie a bunurilor, edificiilor şi instituţiilor din subordine cât şi asigurarea întreţineri lor;

 

Capitolul III.

Calificări profesionale

Studii: Studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă in domeniul construcţiilor sau administraţie publică;

Experiență profesională: minim 2 ani în domeniul de specialitate;

Cunoştinţe: legislaţia în domeniul urbanismului şi construcţiilor;

Abilități: planificare, organizare, coordonare, control, lucru în echipă;

Aptitudini/comportamente: responsabilitate, receptivitate, obiectivitate, tendinţă spre dezvoltare profesională, continuă;

 

Responsabilităţi:

  • răspunde de proiectele încredinţate spre executare;
  • are obligaţia de a verifica desfăşurarea activităţilor ce ţin de proiectele încredinţate spre executare;

 

Împuterniciri:

  • de a înainta propuneri pentru îmbunătăţirea activităţii în domeniu în legătură cu realizarea sarcinilor sale,
  • de a face parte din componenţa grupurilor de lucru pentru examinarea problemelor de specialitate;
  • de a face parte din componenţa grupurilor de lucru pentru elaborarea proiectelor actelor administrative din domeniu;
  • a elabora proiecte de acte administrative în domeniu.

 



Alte Fișa Postului


ORHEI ÎN IMAGINI
Vezi galeria foto
Ultima actualizare: Luni, 25 martie 2024
© 2024 Primaria orașului Orhei - Republica Moldova
Toate drepturile rezervate

 

PAGINA ÎN SUS

Total vizitatori unici: 64324   Total ieri: 1765   Total azi: 1272