În temeiul art. 9 alin. (1) din Legea nr. 239/2008 privind transparența în procesul decizional, Î.M. Hotelul „Codru” anunță inițierea elaborării proiectului de decizie ”Cu privire la modificarea deciziei nr.10.15 din 14.09.2021”.
Inițierea elaborării proiectului de decizie prenotat derivă din necesitatea ajustării tarifelor de cazare pentru un pat/loc în Î.M. Hotelul „Codru” în contextul majorării tarifelor la energia electrică, tarifului pentru colectarea/transportarea deșeurilor, precum și majorarea cuantumului salariului minim pe țară pentru anul 2023.
Proiectul a fost publicat pentru consultarea publică și poate fi accesat pe pagina web oficială a Primăriei municipiului Orhei www.orhei.md (compartimentul Consiliul municipal, directoriul Transparența decizională).
Pentru eficientizarea elaborării proiectului, solicităm respectuos implicarea tuturor părților interesate prin prezentarea propunerilor, sugestiilor și recomandărilor la proiect, care pot fi expediate în adresa Î.M. Hotelul „Codru”: mun. Orhei, str. Vasile Lupu, 36.
Persoana responsabilă: Svetlana ZINICOVSCHI, contabil șef, tel.: 0 (235) 22718, email: hotelcodru18@gmail.com.
Termen de prezentare a propunerilor – 06.01.2023