Ro      Ru      En

 


Prima pagină  »  PRIMĂRIA  »  Viceprimari  »  Viceprimar Cristina Cojocari
Viceprimar Cristina Cojocari

Informaţie personală

Nume/Prenume

Cristina Cojocari

Data și anul naşterii

14.10.1984

Adresa de contact

MD-3505, mun. Orhei, str. Vasile Mahu, 160

Telefon

+373 79990436

E-mail

cristina.cojocari@orhei.md

Zile de primire

Joi (10:00-16:00)

Educație și formare

2020-2023

Master în drept. Program de master „Anticorupție”,  Academia de Administrare Publică

2012-2015

Master în științe politice. Specializarea: Administrare Publică,

Academia de Administrare Publică

2002-2008

Licențiat în drept, Universitatea de Studii Europene a Moldovei, mun. Chișinău

Experiența profesională

Aprilie 2019 - prezent 

Viceprimar al municipiului Orhei

2016-2017

Specialist principal în cadrul Primăriei municipiului Orhei, domeniul asistență juridică

2005-2015

Funcționar public de conducere în cadrul Autorității Publice Locale de nivelul I

Cursuri de perfecționare

Decembrie 2022

Curs de instruire în domeniul Securității și Sănătății în Muncă, corespunzător nivelului unu de pregătire, SSMEXPERT

Decembrie 2022

E-curs de dezvoltare profesională „Femeile, pacea și securitatea”, Institutul de Administrație Publică

Decembrie 2022

E-curs de dezvoltare profesională „Dezvoltare regională”, Institutul de Administrație Publică

Decembrie 2022

Modul de instruire „Îmbunătățirea Capacităților Instituționale pe Segmentul Aspectelor Tehnice în Infrastructură”, organizat în cadrul Programului Național de Dezvoltare Orașe - Poli de Creștere 2021-2027, cu susținerea Proiectului „Suport pentru orașele-poli de creștere”, implementat de către Solidarity Fund PL în Moldova, cu suportul financiar Polish Aid.

Mai 2022

Training în cadrul Consolidării capacităților partenerilor la nivel local și regional în contextul procesului de implementare a Programului Național de dezvoltare a orașelor-poli de creștere 2021-2027. Modul axat pe Planificare Strategică.

Noiembrie 2014

Centrul de instruire Continuă în Domeniul Electoral pe lângă Comisia Electorală Centrală

Program de instruire „Pregătirea pentru Ziua Alegerilor

Noiembrie 2010

Certificat de perfecționare a calificației, ”Organizarea activității Consiliului Local și a comisiilor consultative de specialitate”,  Academia de Administrare Publică

Noiembrie 2010

Curs „Managementul Resurselor Umane”,  Academia de Administrare Publică

Decembrie 2007

Certificat de perfecționare a calificației ”Eficientizarea activității Funcționarului public de conducere”, Academia de Administrare Publică

Schimb de experiență / bune practici

Iulie 2022

Vizită de studiu în România, în cadrul proiectului ”Sprijin pentru Orașele-Poli de Creștere”, implementat de Solidarity Fund PL în Moldova. Scopul: schimb de bune practici și lecții însușite dintre România și Republica Moldova privind politicile și mecanismele de implementare a inițiativelor privind orașele-poli de creștere, dezvoltarea urbană durabilă și metodele de instituționalizare a structurilor specializate.

Iulie 2021

Vizită de studiu și schimb de experiență în sectorul de gestionare a deșeurilor între reprezentanții autorităților publice centrale și locale din zona 6 de gestionare integrată a deșeurilor (raioanele Orhei, Rezina, Șoldănești și Telenești) și Consiliul Județean Iași și Asociația pentru Dezvoltare Intercomunitară pentru Salubritate ADIS Iași.

Septembrie 2019

Vizita de studiu în Bratislava, Slovacia în cadrul proiectului ”Sprijin în dezvoltarea gestionării apelor reziduale în Regiunea Centrală a Moldovei – o mai bună gestionare a apelor pas cu pas”, organizată de Agenția de Dezvoltare Regională Centru în parteneriat cu Agenția pentru Dezvoltare Regională Senec-Pezinok, Slovacia.

Competenţe şi aptitudini organizatorice

  • spirit analitic și organizatoric;
  • capacități de sinteză și strategie;
  • putere de decizie și acțiune;
  • abilități de leadership într-un mediu aflat într-o continuă schimbare;
  • organizarea și gestionarea situațiilor de urgență.
  • experiență în planificarea, implementarea, valorizarea și îmbunătățirea activităților în cadrul diferitelor tipuri de proiecte – management de proiect;
  • competențe de îndrumare, control, evaluare și mentorat.

Competenţe şi abilităţi sociale

  • abilități de comunicare, conlucrare;
  • capacitatea de a crea încredere și spirit de echipă;
  • abilități de mediere;
  • abilități foarte bune de interrelaționare;
  • strategii de persuasiune și coordonare a cumunicării în direcția scopului propus;
  • intuirea și aplanarea unor situații conflictuale apărute în timpul comunicării.

Limbi cunoscute

  • Română - limbă maternă
  • Engleză - mediu 
  • Rusă -  mediu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Atribuțiile de funcție ale Viceprimarului municipiului Orhei pe domeniul construcții și infrastructură:

Documente ataşate
pdf, 1 MB


Prima pagină  »  PRIMĂRIA  »  Viceprimari  »  Viceprimar Cristina Cojocari

ORHEI ÎN IMAGINI
Vezi galeria foto
Ultima actualizare: Luni, 18 martie 2024
© 2024 Primaria orașului Orhei - Republica Moldova
Toate drepturile rezervate

 

PAGINA ÎN SUS

Total vizitatori unici: 64027   Total ieri: 2161   Total azi: 975