În temeiul art.9 alin.(1) din Legea nr.239/2008 privind transparența în procesul decizional, Primăria municipiului Orhei anunță inițierea elaborării proiectului de decizie “Cu privire la operarea unor modificări în dispoziția Primăriei orașului Orhei și radierea înscrierii dreptului de proprietate privată a UAT Orhei asupra bunului imobil“.
Scopul proiectului este radierea bunul imobil (teren pentru construcții) cu numărul cadastral 6401410508, cu s-ța de 0,0127 ha, amplasat în str. Baladelor 41, mun. Orhei și dreptul de proprietate a unității administrativ teritoriale Orhei asupra lui din registrul bunurilor imobile, inclusiv din baza de date grafice a Serviciului Cadastral Teritorial Orhei, IP."Agenția Servicii Publice".
Proiectul a fost publicat pentru consultarea publică și poate fi accesat pe pagina web oficială a Primăriei municipiului Orhei www.orhei.md (compartimentul Consiliul municipal, directoriul Transparența decizională).
Pentru eficientizarea elaborării proiectului, solicităm respectuos implicarea tuturor părților interesate prin prezentarea propunerilor, sugestiilor și recomandărilor la proiect, care pot fi expediate în adresa Primăriei municipiului Orhei: mun. Orhei, str. Vasile Mahu 160.
Persoana responsabilă: F. Gudima, specialist principal, tel: 0 (235) 20670, email: feodora.gudima@orhei.md.
Termen de prezentare a propunerilor – 15.05.2023