În temeiul art. 9 alin. (1) din Legea nr. 239/2008 privind transparența în procesul decizional, Primăria municipiului Orhei anunță inițierea elaborării proiectului de decizie ”Cu privire la aprobarea delegării de gestiune a serviciului public de întreținere a grădinilor publice (parcurilor), scuarurilor, terenurilor de sport și de joacă”.
Inițierea elaborării proiectului de decizie prenotat derivă din necesitatea de a asigura executarea prevederilor legale privind competențele și responsabilitățile de bază a autorității executive de a administra bunurile domeniului public, inclusiv activităţile privind întreţinerea grădinilor publice (parcurilor), scuarurilor, terenurilor de sport și de joacă.
Proiectul a fost publicat pentru consultarea publică și poate fi accesat pe pagina web oficială a Primăriei municipiului Orhei www.orhei.md (compartimentul Consiliul municipal, directoriul Transparența decizională).
Pentru eficientizarea elaborării proiectului, solicităm respectuos implicarea tuturor părților interesate prin prezentarea propunerilor, sugestiilor și recomandărilor la proiect, care pot fi expediate în adresa Primăriei municipiului Orhei: mun. Orhei, str. Vasile Mahu 160.
Persoana responsabilă: Anastasia ȚURCAN, contabil șef, tel.: 0(235) 22767, email: turcananastasiaorhei@gmail.com.
Termen de prezentare a propunerilor – 31.07.2023