În temeiul art. 9 alin. (1) din Legea nr.239/2008 privind transparenta în procesul decizional, Primăria municipiului Orhei anunță inițierea elaborării proiectului de decizie „Cu privire la transmiterea terenului în folosință”.
Scopul proiectului este transmiterea în folosința Regiei Apă Canal Orhei SA, a terenului cu numărul cadastral 6401213347, cu suprafața totală de 0,0240 ha, situat în mun. Orhei, str. La Hotar f/n, pentru administrarea stației de pompare, canalizare locală, nr.5.
Proiectul a fost publicat pentru consultarea publică și poate fi accesat pe pagina web oficială a Primăriei municipiului Orhei www.orhei.md (compartimentului Consiliul municipal, directoriul Transparenta decizională).
Pentru eficientizarea elaborării proiectului, solicităm respectuos implicarea tuturor părților interesate prin prezentarea propunerilor, sugestiilor și recomandărilor la proiect, care pot fi expediate în adresa Primăriei municipiului Orhei: mun. Orhei, str. Vasile Mahu 160.
Persoana responsabilă: O.Duca, specialist principal, tel: 0 (235) 20670, email: oxana.duca@orhei.md.
Termen de prezentare a propunerilor – 13.06.2024