În temeiul art.9 alin. (1) din Legea nr. 239/2008 privind transparența în procesul decizional, Primăria municipiului Orhei anunță inițierea elaborării proiectului de decizie ”Cu privire la alocarea mijloacelor financiare din Fondul de Rezervă al primăriei municipiului Orhei”.
Inițierea elaborării proiectului de decizie prenotat derivă din necesitatea de alocare a mijloacelor financiare pentru acoperirea cheltuielilor suportate pentru reparația acoperișurilor blocurilor locative și a acoperișurilor locuințelor individuale ca urmare a calamității naturale, furtunii din 11-12 iunie 2024.
Proiectul a fost publicat pentru consultarea publică și poate fi accesat pe pagina web oficială a Primăriei municipiului Orhei www.orhei.md (compartimentul Consiliul municipal, directoriul Transparența decizională).
Pentru eficientizarea elaborării proiectului, solicităm respectuos implicarea tuturor părților interesate prin prezentarea propunerilor, sugestiilor și recomandărilor la proiect, care pot fi expediate în adresa Primăriei municipiului Orhei: mun. Orhei, str. Vasile Mahu 160.
Persoana responsabilă: Valentina DONȚU, specialist principal, tel.: 069422246, email: primaria@orhei.md
Termen de prezentare a propunerilor – 13.03.2025.