Dispozitia Primarului mun. Orhei nr. 111 cu privire la modalitatea executării atribuțiilor de serviciu al salariaților Primăriei Mun. Orhei și Întreprinderilor Municipale în subordine cu scopul prevenirii infectării infecției COVID-19.
Astfel, o parte din salariați v-or desfășura propria activitate la distanță fără a se deplasa la sediul instituției. Tot odată toți angajații Primăriei și Întreprinderilor Municipale v-or suspenda programarea și primirea cetățenilor în audiență. Centrul de Informare, Prestări Servicii din Cadrul Primăriei mun. Orhei, cancelariile întreprinderilor vor sista primirea petițiilor, evitând contactul direct cu petiționarii. Recepționarea se va realiza exclusiv prin intermediul poștei electronice sau Î.S.” Poșta Moldovei”.
Este important să fim responsabili, să stăm acasă și să evităm locurile aglomerate. Fiecare întreprindere este obligată să găsească modalitate de organizare a activităților la distanță pentru siguranța propriilor angajați.