Primăria municipiului Orhei anunţă despre organizarea concursului privind ocuparea funcţiei publice vacante de specialist principal, care va activa în domeniul perceperii fiscale
Informație
cu privire la condițiile de desfășurare a concursului în cadrul Primăriei municipiului Orhei pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist principal care va activa în domeniul perceperii fiscale și va exercita sarcinile stabilite în Fișa de post nr.09.
Organizator al concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist principal care va activa în domeniul perceperii fiscale și va exercita sarcinile stabilite în Fișa de post nr.09, este autoritatea executivă a administrației publice locale a municipiului Orhei, cu sediul în municipiul Orhei, str.Vasile Mahu, 160.
Funcția vacantă – specialist principal,
Conform fișei postului nr.09 funcția publică vacantă are următoarele sarcini de bază:
1. Asigurarea ţinerii evidenţei obligaţiilor fiscale inclusiv a restanţelor, asigurarea ţinerii integrale şi conforme a contribuabililor, încasării impozitelor în buget, asigurarea colectării impozitelor şi stingerii obligaţiilor fiscale;
2. Operarea datelor şi gestionarea bazei de date cu privire la subiectul şi obiectul impunerii pentru persoanele fizice, ţinerea evidenţei conturilor personale în registrul de evidenţă cu sumele calculate achitate, restante;
3. Transferarea la buget a sumelor încasate, ţinerea evidenţei încasării şi transferării mijloacelor băneşti şi repartizarea avizelor de plată;
4. Efectuarea calculului şi prezentarea dărilor de seamă privitor la achitarea impozitelor, popularizarea legislaţiei fiscale, examinarea cererilor şi reclamaţiilor contribuabililor;
Condițiile de participare la concurs:
Condiții de bază :
Condiții specifice :
Actele obligatorii ce urmează a fi prezentate:
1. formularul de participare la concurs (conform anexei la Regulamentul aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.201 din 11.03.2009);
2. copia actului de identitate;
3. copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare;
4. copia autentificată a carnetului de muncă;
5. certificatul medical;
6. cazierul judiciar;
7. cuprinsul dosarului.
Modalitatea de depunere a actelor: candidații pentru ocuparea funcției publice vacante depun actele personal sau prin reprezentant, la Primăria municipiului Orhei (prin intermediul CIPS) sau prin poștă. Actele pot fi depuse în original sau prin e-mail, în format PDF sau JPG, la adresele indicate în anunț. În cazul expedierii actelor în format electronic, deponentul este obligat să prezinte originalele acestora la prima probă a concursului. Copiile actelor prezentate vor fi verificate cu originalele. La cererea de participare la concurs se indică lista actelor depuse, cu numerotarea fiecărei file.
Data limită de depunere a actelor este – 23.09.2020 -
Concursul include proba scrisă și interviul.
Bibliografia concursului, care include lista actelor normative și a altor surse de informare relevante funcției vacante, se anexează.
Informațiile suplimentare le puteți obține la telefoanele 0 235 32767, 0 235 22767.
BIBLIOGRAFIE