Primăria municipiului Orhei anunţă despre organizarea concursului privind ocuparea funcţiei vacante de Director al Muzeului de Istorie și Etnografie din municipiul Orhei.
Informație
cu privire la condițiile de desfășurare a concursului în cadrul Primăriei municipiului Orhei pentru ocuparea funcției vacante de Director al Muzeului de Istorie și Etnografie din municipiul Orhei
Organizator al concursului pentru ocuparea funcției vacante de Director al Muzeului de Istorie și Etnografie este autoritatea executivă a administrației publice locale a municipiului Orhei, cu sediul în municipiul Orhei, str.Vasile Mahu, 160.
Funcția vacantă - Director al Muzeului de Istorie și Etnografie din mun.Orhei.
Sarcini de bază:
1.Asigură gestionarea și administrarea, în condițiile legislației în vigoare, a integrității patrimoniului instituției;
2.Coordonează cu întreaga activitate de evidență corectă și conservarea bunurilor culturale-artistice deținute de instituție, asigurând aplicarea și respectarea regulilor de evidență și conservarea patrimoniului cultural mobil;
3.Verifică, îndrumă și asigură condițiile bunei gestionări a colecțiilor muzeale;
4.Îndeplinește obiectivele și indicatorii stabiliți prin Contractul individual de muncă, cerând modificarea lor atunci când situație o impune;
Condițiile de participare la concurs:
Condiții de bază :
Condiții specifice :
Actele obligatorii ce urmează a fi prezentate:
1. cererea de înscriere în competiția de concurs;
2. copia actului de identitate;
3. copiile actelor de studii;
4. copiile actelor ce confirmă gradul științific;
5. curriculum vitae;
6. copia autentificată a carnetului de muncă;
7. certificat de cazier judiciar sau declarația pe proprie răspundere (cazierul judiciar va fi prezentat în termen de 10 zile de la anunțarea câștigătorului sub sancțiunea de neemitere a Dispoziției de numire în funcție);
8. proiectul de management/programul de activitate pentru 5 ani în funcția de director al instituției muzeale;
9. cuprinsul dosarului.
Modalitatea de depunere a actelor: candidații pentru ocuparea funcției vacante depun actele personal sau prin reprezentant la Primăria municipiului Orhei (prin intermediul CIPS) sau prin poștă. Actele pot fi depuse în original sau prin e-mail, în format PDF sau JPG, la adresele indicate în anunț. În cazul expedierii actelor în format electronic, deponentul este obligat să prezinte originalele acestora la prima probă a concursului. La cererea de participare la concurs se indică lista actelor depuse, cu numerotarea fiecărei file.
Data limită de depunere a actelor este – 03.10.2020-_
Desfășurarea concursului:
Bibliografia concursului, care include lista actelor normative și a altor surse de informare relevante funcției vacante, se anexează.
Informațiile suplimentare le puteți obține la telefoanele 0 235 20378, 0 235 22767.
BIBLIOGRAFIE