Primăria municipiului Orhei anunţă despre organizarea concursului privind ocuparea funcţiei publice vacante de specialist principal, care va exercita sarcinile ce țin de perceperea fiscală în instituție
Informație
cu privire la condițiile de desfășurare a concursului în cadrul Primăriei municipiului Orhei pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist principal care va activa în domeniul perceperii fiscale conform Fișei Postului nr.09, aprobată prin dispoziția nr.186 din 13.08.2019 ”Cu privire la aprobarea fișelor de post ale statelor Primăriei Orhei”
Organizator al concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist principal care va activa în domeniul perceperii fiscale și va exercita sarcinile stabilite în Fișa de post nr.09, aprobată prin dispoziția nr.186 din 13.08.2019 ”Cu privire la aprobarea fișelor de post ale statelor Primăriei Orhei este autoritatea executivă a administrației publice locale a municipiului Orhei, cu sediul în municipiul Orhei, str.Vasile Mahu, 160.
Funcția vacantă – specialist principal,
Conform fișei postului nr.09 funcția publică temporar vacantă are următoarele sarcini de bază:
1. Asigurarea ţinerii evidenţei obligaţiilor fiscale inclusiv a restanţelor, asigurarea ţinerii integrale şi conforme a contribuabililor, încasării impozitelor în buget, asigurarea colectării impozitelor şi stingerii obligaţiilor fiscale;
2. Operarea datelor şi gestionarea bazei de date cu privire la subiectul şi obiectul impunerii pentru persoanele fizice, ţinerea evidenţei conturilor personale în registrul de evidenţă cu sumele calculate achitate, restante;
3. Transferarea la buget a sumelor încasate, ţinerea evidenţei încasării şi transferării mijloacelor băneşti şi repartizarea avizelor de plată;
4. Efectuarea calculului şi prezentarea dărilor de seamă privitor la achitarea impozitelor, popularizarea legislaţiei fiscale, examinarea cererilor şi reclamaţiilor contribuabililor;
Condițiile de participare la concurs:
Condiții de bază :
Condiții specifice :
Actele obligatorii ce urmează a fi prezentate:
1. formularul de participare la concurs (conform anexei la Regulamentul aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.201 din 11.03.2009);
2. copia actului de identitate;
3. copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare;
4. copia carnetului de muncă;
5. cazierul judiciar.
Modalitatea de depunere a actelor: candidații pentru ocuparea funcției publice vacante depun actele personal sau prin reprezentant, la Primăria municipiului Orhei (prin intermediul CIPS) sau prin poștă. La cererea de participare la concurs se indică lista actelor depuse, cu numerotarea fiecărei file. Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate la notar sau se prezintă împotriva cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declarația pe propria răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.
Data limită de depunere a actelor este – 16.11.2020 –
Concursul include proba scrisă și interviul.
Bibliografia concursului, care include lista actelor normative și a altor surse de informare relevante funcției vacante, în baza cărora se vor elabora subiectele pentru proba scrisă și interviu, se anexează.
Informațiile suplimentare le puteți obține la telefoanele 0 (235) 32767, 0 (235) 22767.
BIBLIOGRAFIE