Ro      Ru      En

 


Prima pagină  »  Funcții vacante  »  Funcții vacante în APL
Funcții vacante în APL
Anunț
Publicat: 23.05.2023   

Primăria municipiului Orhei anunță despre organizarea concursului privind ocuparea funcției de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.5 din municipiul Orhei.

 

Informație

cu privire la condițiile de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.5 din municipiul Orhei

 

Organizator al concursului pentru ocuparea funcției de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.5 din municipiul Orhei este autoritatea executivă a administrației publice locale a municipiului Orhei, cu sediul în mun.Orhei, str.Vasile Mahu, 160.

Funcția pentru care se organizează concursul – director al Instituției Publice de Educație Timpurie nr.5 din municipiul Orhei.

            Condițiile de participare la concurs:

  • deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
  • studii superioare universitare;
  • cel puțin 3 ani vechime în activitatea didactică;
  • la data expirării termenului de depunere a dosarului nu a împlinit vârsta de 65 ani;
  • cunoaște limba română;
  • este apt din punct de vedere medical (fizic și neuropsihic) pentru exercitarea funcției;
  • lipsa antecedentelor penale;
  • nu a fost concediat în ultimii 5 ani pe baza art.86 alin.(1) lit.g) -r) și art. 301 alin.(1) lit. a) -b) din Codul Muncii;

Candidații pentru ocuparea funcției de director al Instituției Publice de Educație Timpurie nr.5 din municipiul Orhei, depun personal sau prin reprezentant la Centrul de Informare și Prestări Servicii (CIPS) al Primăriei Orhei, prin poștă sau prin e-mail, în termen de 30 zile calendaristice din ziua publicării anunțului, dosarul de concurs, care cuprinde următoarele acte obligatorii:

  • cererea de participare la concurs, al cărei model este specificat în anexa nr.1 la Regulamentul cu privire la organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției de director și director adjunct în instituțiile de învățământ general, aprobat prin Ordinul nr.163 din 23.03.2015 al Ministerului Educației;
  • copia actului de identitate;
  • copia/copiile actului/actelor de studii;
  • copiile actelor care atestă vechimea în activitatea didactică a candidatului;
  • curriculum vitae, al cărui model este specificat în anexa nr.2 la Regulamentul cu privire la organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției de director și director adjunct în instituțiile de învățământ general, aprobat prin Ordinul nr.163 din 23.03.2015 al Ministerului Educației;
  • certificatul medical, care atestă faptul că persoana este aptă din punct de vedere medical, fizic (eliberat de medicul de familie) și neuropsihic (eliberat de medicul psihiatru și medicul narcolog), pentru exercitarea funcției;
  • cazierul judiciar sau declarația pe proprie răspundere;
  • proiectul planului de dezvoltare a instituției, pentru 5 ani în plic sigilat sau declarație pe proprie răspundere privind prezentarea proiectului planului cu 5 zile înainte de data interviului.

Candidatul poate anexa și alte documente pe care le consideră relevante, inclusiv copia/ copiile actului/actelor ce confirmă gradul didactic/managerial și/sau titlul științific/ științifico-didactic, recomandări, copii ale actelor care atestă formarea continuă, performanțele profesionale și manageriale demonstrate în cadrul concursurilor locale/naționale/internaționale, publicațiile didactice și științifice, etc.

La cererea de participare la concurs se indică lista actelor depuse cu numerotarea fiecărei file. Dacă actele de participare la concurs se prezintă în copii, fără a fi însoțite de originale, acestea trebuie prezentate în ziua desfășurării concursului. În caz de nereprezentare a actelor necesare, comisia ia decizia de neadmitere la concurs. În cazul depunerii dosarului de către candidat sau prin reprezentant, cererea de participare la concurs se depune în 2 exemplare, dintre care una se restituie, sub semnătură, persoanei care a depus dosarul.

Data limită de depunere a actelor este - 24.06.2023 -

Informațiile suplimentare privind desfășurarea concursului, numărul de copii în instituție, bugetul în ultimii ani, starea infrastructurii existente și proiectele în derulare le puteți obține la telefoanele de contact: 0 235 20378, 076700410 sau primaria@orhei.md.

 

Documente ataşate
pdf, 3 MB


Alte Funcții vacante în APL

Publicat: 16.11.2023   
nr.2 din 15.11.2023 al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei de director al Instituției Publică de Educație Timpurie nr.5 Citeşte mai mult...
Publicat: 02.11.2023   
nr. 5 din 01.11.2023 al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist principal (arhitect) Citeşte mai mult...
Publicat: 31.10.2023   
Concursul pentru ocuparea funcției vacante de specialist principal în domeniul arhitectură Citeşte mai mult...
Publicat: 20.10.2023   
Proces verbal nr. 1 din 20.10.2023 al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist principal (arhitect) care va activa în cadrul Primăriei municipiului Orhei. Citeşte mai mult...
Publicat: 10.10.2023   
Se convoacă ședința Comisiei de concurs pentru ocuparea funției de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.5 din municipiul Orhei, etapa I, pentru data de 12.10.2023, ora 11:00, sediul Primăriei municipiului Orhei, etaj II, sala de ședințe. Citeşte mai mult...
Publicat: 25.09.2023   
Primăria municipiului Orhei anunţă despre organizarea concursului privind ocuparea funcţiei publice vacante de specialist principal, care va activa în domeniul arhitectură. Citeşte mai mult...
Publicat: 14.09.2023   
Primăria municipiului Orhei anunță despre organizarea concursului privind ocuparea funcției de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.8 din municipiul Orhei. Citeşte mai mult...
Publicat: 08.09.2023   
Se prelungește termenul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.5 din municipiul Orhei, prin modificarea datei limite de pepunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 29.09.2023, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...
Publicat: 31.07.2023   
Se prelungește termenul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.5 din municipiul Orhei, prin modificarea datei limite de pepunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 30.08.2023, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...
Publicat: 26.06.2023   
Se prelungește termenul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de director în Instituția Publică de Educație Timpurie nr.5 din municipiul Orhei, prin modificarea datei limite de pepunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 28.07.2023, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...
Publicat: 30.01.2023   
Se prelungește termenul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de "specialist principal" în cadrul Primăriei municipiului Orhei, care va activa în domeniul asistență juridică, prin modificarea datei limite de pepunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 03.02.2023, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...
Publicat: 04.01.2023   
Proces verbal nr. 5 din 04.01.2023 al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei publice temporar vacante de specialist principal (evidență contabilă) care va activa în cadrul Primăriei municipiului Orhei. Citeşte mai mult...
Publicat: 30.12.2022   
Proces verbal nr. 1 din 30.12.2022 al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei temporar vacante de specialist principal (evidență contabilă) care va activa în cadrul Primăriei municipiului Orhei. Citeşte mai mult...
Publicat: 26.12.2022   
Se prelungește termenul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de "specialist principal" în cadrul Primăriei municipiului Orhei, care va activa în domeniul asistență juridică, prin modificarea datei limite de depunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 27.01.2023, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...
Publicat: 22.12.2022   
Se prelungește termenul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției publice temporar vacante de "specialist principal" în cadrul Primăriei municipiului Orhei, care va activa în domeniul evidență contabilă, prin modificarea datei limite de depunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 29.12.2022, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...
Publicat: 12.12.2022   
Se prelungește termenul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de "specialist principal" în cadrul Primăriei municipiului Orhei, care va activa în domeniul asistență juridică, prin modificarea datei limite de depunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 23.12.2022, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...
Publicat: 02.12.2022   
Primăria municipiului Orhei anunţă despre organizarea concursului privind ocuparea funcţiei publice temporar vacante de specialist principal, care va activa în domeniul evidență contabilă. Citeşte mai mult...
Publicat: 28.11.2022   
Se prelungește termenul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de "specialist principal" în cadrul Primăriei municipiului Orhei, care va activa în domeniul asistență juridică, prin modificarea datei limite de depunere a documentelor din informația privind condițiile de desfășurare a concursului, până la 09.12.2022, fără a plasa un nou anunț într-o publicație periodică. Citeşte mai mult...
Publicat: 24.11.2022   
Proces verbal nr. 5 din 24.11.2022 al şedinţei Comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei vacante de contabil șef care va activa în cadrul Primăriei municipiului Orhei. Citeşte mai mult...
Publicat: 21.11.2022   
În urma examinării dosarelor depuse de către candidaţii participanți la concurs, se aprobă lista persoanelor admise la concurs (anexa nr.2), care este plasată pe pagina web oficială – www.orhei.md și pe panoul informațional al Primăriei municipiului Orhei. Citeşte mai mult...

1 - 20 din 162

ORHEI ÎN IMAGINI
Vezi galeria foto
Ultima actualizare: Joi, 30 noiembrie 2023
© 2023 Primaria orașului Orhei - Republica Moldova
Toate drepturile rezervate

 

PAGINA ÎN SUS

Total vizitatori unici: 64002   Total ieri: 1281   Total azi: 950