Autoritatea executivă a Consiliului municipal Orhei inițiază începînd cu data de 25.11.2024 consultarea publică a proiectului de decizie a Consiliului municipal Orhei „Cu privire la anularea rezultatelor licitației”.
Scopul proiectului este anularea rezultatelor licitației
Necesitatea elaborării și aprobării proiectului de decizie a fost impusă ca urmare a neachitării în termenele stabilite a prețului bunului licitat.
Beneficiarul proiectului de decizie este autoritatea publică locală.
Rezultatele scontate ca urmare a implementării deciziei supuse consultării publice se referă la expunerea repetată a terenului respectiv la licitațiile publice ulterioare.
Împactul estimat al proiectului de decizie constă în valorificarea terenurilor proprietății publice, iar sursele financiare vor fi administrate de administrația publică locală conform destinației respective.
Proiectul de decizie al Consiliului municipal Orhei este elaborat în conformitate cu: art. 1181-1183 a Codului Civil nr.1107 din 06.06.2002; art. 10, 118-126 ale Codului Adminisrativ nr.116 din 19.07.2018; art.14 alin (2), liter. b), alin. (3), 76 şi 77 a Legii privind administraţia publică locală, nr.436 -XVI din 28.12.2006; Legii privind transparența în procesul decizional nr.239 din 13.11.2008; punctului 34 al Regulamentului privind licitațiile cu strigare și cu reducere, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr. 136 din 10.02.2009, Decizia Consiliului municipal Orhei nr. 11.10 din 10.12.2019 ”Cu privire la instituirea comisiei pentru organizarea licitațiilor funciare”, decizia nr.1 a ședinței comisiei pentru organizarea licitației funciare din Primăria Orhei din 19 septembrie 2024.
Recomandările pe marginea proiectului de decizie supus consultărilor publice pot fi expediate pînă pe data de 12.12.2024 pe adresa electronica oxana.duca@orhei.md. la nr. de tel: 0 (235) 20670 sau la sediul Primăriei municipiului Orhei: mun. Orhei, str. Vasile Mahu, 160.