În temeiul art. 9 alin. (1) din Legea nr.239/2008 privind transparenta în procesul decizional. Primăria municipiului Orhei anunță inițierea elaborării proiectului de decizie „Cu privire la anularea rezultatelor licitației”.
Scopul proiectului este anularea rezultatelor licitației din 07.06.2024 pentru lotul nr. 13 (conform anexei)
Proiectul a fost publicat pentru consultarea publică și poate fi accesat pe pagina web oficială a Primăriei municipiului Orhei www.orhei.md (compartimentului Consiliul municipal, directoriul Transparenta decizională).
Pentru eficientizarea elaborării proiectului, solicităm respectuos implicarea tuturor părților interesate prin prezentarea propunerilor, sugestiilor și recomandărilor la proiect, care pot fi expediate în adresa Primăriei municipiului Orhei: mun. Orhei, str. Vasile Mahu 160.
Persoana responsabilă: O.Duca, specialist principal, tel: 0 (235) 20670, email: oxana.duca@orhei.md.
Termen de prezentare a propunerilor – 12.12.2024