În temeiul art.10, art.118-126 din Codului administrativ al Republicii Moldova nr.116 din 19.07.2018; art.16, alin (2), (3), art.18, art.26, alin (1), art.29, art.32, alin.(1), art.39 din Legii nr. 436 din 28.12.2006 privind administrația publică locală; Legea nr.239 din 13.11.2008 privind transparența în procesul decizional; pct.26 al Regulamentului privind constituirea și funcționarea Consiliului municipal Orhei, aprobat prin Decizia Consiliului orășenesc Orhei nr.9.1 din 27.12.2007, modificat prin Decizia Consiliului municipal Orhei nr.7.11 din 11.08.2017, Primarul municipiului Orhei, Dispune
Se convoacă ședința extraordinară a Consiliului municipal Orhei pe data de 19 octombrie anul 2021, la orele 17-00, în incinta sălii de ședințe a Primăriei municipiului Orhei (mun.Orhei, str. Vasile Mahu, 160, etajul 1) cu următoarea ordine de zi:
RAPORTOR: primarul Pavel VEREJANU, specialist principal Grigore MÎRA.
RAPORTOR: specialist principal Natalia NEGRU și viceprimarul Anastasia ȚURCAN.
RAPORTOR: specialist principal Natalia NEGRU și viceprimarul Anastasia ȚURCAN.
RAPORTOR: specialist principal Natalia NEGRU și viceprimarul Cristina COJOCARI.
RAPORTOR: specialist principal Natalia NEGRU și viceprimarul Anastasia ȚURCAN.
RAPORTOR: specialist principal Feodora GUDIMA și viceprimarul Cristina COJOCARI.
RAPORTOR: specialist principal Oxana DUCA și viceprimarul Cristina COJOCARI.
RAPORTOR: specialist principal Oxana DUCA și viceprimarul Cristina COJOCARI.
RAPORTOR: specialist principal Silvia BEJAN și viceprimarul Anastasia ȚURCAN.
RAPORTOR: specialist principal Silvia BEJAN și viceprimarul Anastasia ȚURCAN.
RAPORTOR: administrator general Î. M. Hotelul “Codru” Leonid NAUC.
RAPORTOR: Manager - șef interimar a Î.M. “Servicii Comunal-Locative” Orhei dl Valentin MUNTEAN.
Co-raportor: contabil șef al întreprinderii.