Organizator al concusului pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist, postul jurist, este autoritatea executivă a administraţiei publice locale a oraşului Orhei, cu sediul în or.Orhei, str. V.Mahu, 160.
Funcţia vacantă – specialist, postul jurist
Conform fişei postului funcţia vacantă are următoarele sarcini de bază:
- Coordonează legalitatea actelor administrative şi a proiectelor actelor respective emise în instituţie ;
- repezintă interesele Consiliului orăşenesc Orhei şi ale Primăriei în instanţele de judecată;
- elaborează proiecte de acte administartive - decizii dispoziţii şi a altor acte cu caracter normativ care ţin de competenţa Consiliului orăşenesc Orhei şi a Primăriei ;
- asigură respectarea legalităţii actelor serviciilor Primăriei;
- acordă asistenţă juridică specialiştilor şi angajaţior instituţiei în examinarea petiţiilor şi în elaborarea proiectelor actelor administrative;
- administrează lucrul informaţional din domeniul legislaţiei referitor la actele normative adoptate, anulate, modificate şi completate.
Condiţiile de bază de participare la concurs:
- studii superioare
- experienţă în muncă
Documentele ce urmează a fi prezentate:
- formularul de participare la concurs (conform anexei la Regulamentul aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.201 din 11.03.2009);
- copia buletinului de identitate;
- copia diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi /sau specializare;
- copia carnetului de muncă;
- certificatul medical;
- cazierul judiciar.
Copiile documentelor prezentate vor fi fi verificate cu documentele originale la interviu.
Documentele vor fi depuse în biroul 4, etaj II al sediului Primăriei oraşului Orhei din str. V.Mahu, 160 .
Data limită de depunere a dosarelor este 05.08.2014 .
Concursul include proba scrisă şi interviul.
Bibliografia concursului, care include lista actelor normative şi a altor surse de informare, relevante funcţiei publice vacante, în baza cărora se vor elabora subiectele pentru proba scrisă şi interviu se anexează.
Informaţiile suplimentare le puteţi obţine la telefoanele: 235 32767; 235 22767.
BIBLIOGRAFIE
- Constituţia Republicii Moldova;
- Legea privind administraţia publică locală nr.436-XVI din 28.12.2006;
- Legea privind statutul alesului local nr.768 –XIV din 02.02.2000;
- Legea cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public nr.158 din 04.07.2008;
- Legea privind transparenţa în procesul decizional nr.239-XVI din 13.11.2008;
- Lege privind Codul de conduită a funcţionarului public nr.25-XVI din 22.02.2008;
- Legea cu privire la conflictul de interese nr.16- XVI din 15.02.2008;
- Legea cu privire la combaterea corupţiei nr.90-XVI din 25.04.2008;
- Legea cu privire la petiţionare nr.190-XIII din 19.07.1994;
- Legea privind contenciosul administrativ nr.793-XIV din 10.02.2000;
- Hotărîrea Guvernului nr.923 din 18.12.2009 cu privire la oficiile teritoriale ale Cancelariei de Stat;