În temeiul art. 10, art.118-126 din Codul administrativ al Republicii Moldova nr.116 din 19.07.2018; art.16 alin. (1), (2), (3), (5), (6), art.18, art.26 alin.(1), art.29, art.32, alin.(1), art.39 din Legea nr. 436 din 28.12.2006 privind administrația publică locală; Legea nr.239 din 13.11.2008 privind transparența în procesul decizional; Regulamentul privind constituirea și funcționarea Consiliului municipal Orhei, cu modificările și completările ulterioare, primarul municipiului Orhei, dispune:
Se convoacă ședința ordinară a Consiliului municipal Orhei pe data de 06 decembrie anul 2024, la orele 16:00, în incinta sălii de ședințe a Primăriei municipiului Orhei (mun. Orhei, str. Vasile Mahu, 160, etajul 2) cu următoarea ordine de zi:
1. Cu privire la aprobarea şi punerea în aplicare a taxelor locale pentru anul 2025.
RAPORTOR: specialist principal Elena CIREŞ.
2. Cu privire la stabilirea cotelor impozitului pe bunurile imobiliare şi impozitului funciar pentru anul 2025.
RAPORTOR: specialist principal Claudia CEBOTARI.
3. Cu privire la aprobarea bugetului municipiului Orhei pentru anul 2025 în prima lectură.
RAPORTOR: specialist principal Olga ZGUREANU.
4. Cu privire la autorizarea casării bunurilor proprietate publică din domeniul privat a municipiului Orhei raportate la mijloace fixe.
RAPORTOR: specialist principal Olga MICALIUC.
5. Cu privire la scutirea de plată.
RAPORTOR: contabil principal Silvia BEJAN
6. Cu privire la examinarea Raportului auditorului privind situațiile financiare pentru anul 2023 al Întreprinderii Municipale "Servicii Comunal - Locative" Orhei.
RAPORTOR: administrator interimar İ.M. "Servicii Comunal Locative" Orhei dl Valentin MUNTEANU.
7. Cu privire la confirmare companiei de audit.
RAPORTOR: administrator interimar Î.M. "Servicii Comunal Locative" Orhei dl Valentin MUNTEANU.
8. Cu privire la prelungirea relațiilor contractuale de delegarea serviciului public de întreținere a grădinilor publice (parcurilor), scuarurilor, terenurilor de sport şi de joacă din municipiul Orhei.
RAPORTOR: administrator interimar Î.M. "Servicii Comunal Locative" Orhei dl Valentin MUNTEANU.
9. Cu privire la prelungirea relațiilor contractuale de delegare de gestiune a serviciului public de întreţinere şi reparație curentă a sistemului de iluminat şi a sistemului electronic de dirijare a circulației rutiere (semafoare) din mun. Orhei.
RAPORTOR: administrator interimar Î.M. "Servicii Comunal Locative" Orhei dl Valentin MUNTEANU.
10. Cu privire la prelungirea relațiilor contractuale de delegarea de gestiune a serviciului public
de întreținere a cimitirelor publice din municipiul Orhei.
RAPORTOR: administrator interimar Î.M. "Servicii Comunal Locative" Orhei dl Valentin MUNTEANU.
11. Cu privire la exprimarea acordului prealabil privind achiziționarea produselor petroliere pentru anul 2025.
RAPORTOR: administrator interimar Î.M. "Servicii Comunal Locative" Orhei dl Valentin MUNTEANU.
12. Cu privire la exprimarea acordului prealabil privind achiziționarea bunurilor pentru deservirea tehnică a spațiului locativ pentru anul 2025.
RAPORTOR: administrator interimar Î.M. "Servicii Comunal Locative" Orhei dl Valentin MUNTEANU.
13. Cu privire la exprimarea acordului prealabil privind achiziționarea bunurilor.
RAPORTOR: administrator interimar Î.M. "Servicii Comunal Locative" Orhei dl Valentin MUNTEANU.
14. Cu privire la exprimarea acordului prealabil privind achiziționarea serviciilor cu mecanisme industriale cu şofer pentru anul 2025.
RAPORTOR: administrator interimar Î.M. "Servicii Comunal Locative" Orhei dl Valentin MUNTEANU.
15. Cu privire la exprimarea acordului prealabil privind achiziționarea bunurilor.
RAPORTOR: administrator interimar Î.M. "Servicii Comunal Locative" Orhei dl Valentin MUNTEANU.
16. Cu privire la exprimarea acordului prealabil privind achiziționarea bunurilor.
RAPORTOR: administrator interimar Î.M. "Servicii Comunal Locative" Orhei dl Valentin MUNTEANU.
17. Cu privire la exprimarea acordului prealabil privind achiziționarea de către Î.M. "Orhei Transport" a bunurilor şi serviciilor pentru anul 2025.
RAPORTOR: administratorul Î.M. "Orhei Transport" dl Andrei BOSTAN.
18. Cu privire la rezultatele auditului financiar independent a Regiei Apă Canal Orhei S.A..
RAPORTOR: director general Regiei Apă Canal Orhei S.A. dl Victor PERTU.
19. Cu privire la repartizarea profitului net al Regiei Apă Canal - Orhei S.A. pentru anul 2023.
RAPORTOR: director general Regiei Apă Canal Orhei S.A. dl Victor PERTU.
20. Cu privire la autorizarea casării bunurilor raportate la mijloace fixe.
RAPORTOR: director general Regiei Apă Canal Orhei S.A. dl Victor PERTU.
21. Cu privire la primirea la balanța a rețelelor de apă şi canalizare.
RAPORTOR: specialist principal Gheorghe CREIZAN.
22. Cu privire la transmiterea în gestiune delegată a rețelelor de apă şi canalizare.
RAPORTOR: specialist principal Gheorghe CREIZΖΑΝ.
23. Cu privire la inițierea lucrărilor cadastrale de delimitare selectivă a bunului imobil.
RAPORTOR: specialist principal Lilia GULIAN.
24. Cu privire la modificarea modului de folosință a lotului pomicol.
RAPORTOR: specialist principal Lilia GULIAN.
25. Cu privire la aprobarea bugetului municipiului Orhei pentru anul 2025 în lectura a doua.
RAPORTOR: specialist principal Olga ZGUREANU.