Primăria municipiului Orhei inițiază începând cu data de 18.11.2022 consultarea publică a proiectului de decizie a Consiliului municipal Orhei ”Cu privire la aprobarea organigramei Primăriei municipiului Orhei”.
Scopul proiectului: introducere în Organigramă:
Necesitatea elaborării şi aprobării proiectului de decizie: în procesul de activitate a Primăriei municipiului Orhei, a apărut necesitatea instituirii/excluderii unor anumite funcții, fapt ce a impus Primăria municipiului Orhei la elaborarea proiectului dat "Cu privire la aprobarea organigramei Primăriei municipiului Orhei" și abrogarea deciziei Consiliului municipal Orhei nr.6.2 din 15.07.2022 "Cu privire la aprobarea organigramei Primăriei municipiului Orhei".
Beneficiarii proiectului de decizie sunt angajații Primăriei municipiului Orhei.
Rezultatele scontate ca urmare a implementării deciziei supuse consultării publice sunt: rezultate eficiente în procesul de muncă a angajaților Primăriei municipiului Orhei.
Proiectul de decizie al Consiliului municipal Orhei este elaborat în conformitate cu: art.10, art.118-126, art.146 din Cod Administrativ nr. 116 din 19.07.2018; art.14 alin.(2) lit. l) din Legea privind administrația publică locală nr.463-XVI din 28.12.2006; Anexa nr.2 la Hotărârea Guvernului nr.1001 din 26.12.2011 privind punerea în aplicare a unor acte legislative.
Recomandările pe marginea proiectului de decizie supus consultării publice pot fi expediate până pe data de 09.12.2022, pe adresa electronică: negru_natalia@mail.ru, la numărul de telefon 0 (235) 20378 sau la sediul Primăriei municipiului Orhei: mun.Orhei, str.Vasile Mahu,160, bir.4, etaj II.
Proiectul deciziei ”Cu privire la aprobarea organigramei Primăriei municipiului Orhei” și nota informativă sunt disponibile pe pagina web oficială www.orhei.md sau la sediul instituției situată pe adresa: mun. Orhei, str. Vasile Mahu,160.