Primăria municipiului Orhei inițiază începând cu data de 09.01.2023 consultarea publică a proiectului de decizie a Consiliului municipal Orhei “Cu privire la acordarea tichetelor de masă salariaţilor din aparatul primarului Primăriei municipiului Orhei”.
Scopul proiectului este acordarea tichetelor de masă salariaţilor din aparatul primarului Primăriei municipiului Orhei.
Necesitatea elaborării şi adoptării proiectului de decizie este, că angajatorul poate acorda salariaților alocația individuală, destinată pentru procurarea produselor alimentare.
Prevederile de bază ale proiectului sânt: acordarea alocaţiei individuală de hrană, sub forma tichetelor de masă, salariaţilor din aparatul primarului Primăriei municipiului Orhei.
Beneficiarii proiectului de decizie sunt salariaţii din aparatul primarului Primăriei municipiului Orhei.
Rezultatele scontate ca urmare a implementării deciziei supuse consultării publice sunt – Asigurarea executării bugetului municipal.
Impactul estimat al proiectului de decizie este – odată cu aprobarea acestui proiect de decizie va fi asigurată funcționarea continuă a tuturor instituțiilor din subordine.
Proiectul de decizie al Consiliului municipal Orhei este elaborat în scopul acordării tichetelor de masă salariaţilor din aparatul primarului Primăriei municipiului Orhei, temeiul: art. 10, 118-126, din Codul Administrativ al Republicii Moldova nr.116 din 19.07.2018; art. 3, 4 din Legea nr.166 din 21.09.2017 “Cu privire la tichetele de masă”; în conformitate cu pct.7, pct.24, pct.67 din Regulamentul cu privire la modul de operare cu tichetele de masă, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 227 din 12.03.2018; în temeiul art. 14 alin. (1), (3) din Legea nr. 436-XVI din 28.12.2006 “Privind administraţia publică locală”; art. 10 alin. (1) lit. b), art. 17 al Legii nr.270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar; art.24 alin.(19), (191) al Codului fiscal nr. 1163 - XIII din 24 aprilie 1997.
Recomandările pe marginea proiectului de decizie supus consultării publice pot fi expediate până pe data de 25.01.2023 pe adresa electronică: olga.zgureanu@orhei.md, la nr. de telefon 0 (235) 22767 sau la sediul Primăriei municipiului Orhei: mun. Orhei, str. Vasile Mahu,160, bir.301.
Proiectul deciziei “Cu privire la acordarea tichetelor de masă salariaţilor din aparatul primarului Primăriei municipiului Orhei” și nota informativă sunt disponibile pe pagina web oficială www.orhei.md sau la sediul instituției situată pe adresa: mun. Orhei, str. Vasile Mahu,160, bir.301.