În temeiul art. 9 alin. (1) din Legea nr.239/2008 privind transparenta în procesul decizional, Primăria municipiului Orhei anunță inițierea elaborării proiectului de decizie „Cu privire la transmiterea terenului în folosință”.
Scopul proiectului este transmiterea în folosința Întrepriderii Municipale "Servicii Comunal-Locative" Orhei, a terenului cu numărul cadastral 6401301094, cu suprafața totală de 6,9743 ha, situat în mun. Orhei, str-la Unirii f/n, pentru gestionarea și întreținerea cimitirului.
Proiectul a fost publicat pentru consultarea publică și poate fi accesat pe pagina web oficială a Primăriei municipiului Orhei www.orhei.md (compartimentului Consiliul municipal, directoriul Transparenta decizională).
Pentru eficientizarea elaborării proiectului, solicităm respectuos implicarea tuturor părților interesate prin prezentarea propunerilor, sugestiilor și recomandărilor la proiect, care pot fi expediate în adresa Primăriei municipiului Orhei: mun. Orhei, str. Vasile Mahu 160.
Persoana responsabilă: O.Duca, specialist principal, tel: 0 (235) 20670, email: oxana.duca@orhei.md.
Termen de prezentare a propunerilor – 12.12.2023