În temeiul art 9 alin (1) din Legea nr.239/2008 privind transparența în procesul decizional, Î.M. Hotelul „Codru” anunță inițierea elaborării proiectului de decizie ”Cu privire la examinarea Raportului privind activitatea economico-financiară a Întreprinderii Municipale Hotelul „Codru”pentru anul 2023”.
Inițierea elaborării proiectului de decizie prenotat derivă din necesitatea respectării normelor legale ale activității de anteprenoriat de către Întreprinderea Municipală Hotelul ”Codru”.
Proiectul a fost publicat pentru consultarea publică și poate fi accesat pe pagina web oficială a Primăriei Municipiului Orhei www.orhei.md compartimentul Consiliului Municipal, Transparență decizională.
Pentru eficientizarea elaborării proiectului, solicităm respectuos implicarea tuturor părților interesate prin prezentarea propunerilor, sugestii și recomandări la proiectul dat, care pot fi expediate în adresa întreprinderii: mun. Orhei, str. V.Lupu 36.
Persoana responsabilă: Leonid NAUC, administrator, email: hotelcodru18@gmail.com
Termen de prezentare a propunerilor – 11.06.2024