Î.M. Hotelul „Codru” inițiază începând cu data de 22.05.2024 consultarea publică a proiectului de decizie a Consiliului Municipal Orhei ”Cu privire la examinarea Raportului privind activitatea economico-financiară a Întreprinderii Municipale Hotelul „Codru” pentru anul 2023”.
Scopul proiectului este respectarea de către Î.M. Hotelul „Codru” a legislației cu privire la desfășurarea activității de antreprenoriat.
Necesitatea elaborării și aprobării proiectului de decizie este examinarea activității economico-financiare a întreprinderii pentru anul 2023.
Proiectul de decizie al Consiliului municipal Orhei este elaborat în conformitate cu: art. 10,118-126 din Codul Administrativ al RM nr. 116 din 19.07.2018; Legea nr. 239 din 13.11.2008 privind transparența în procesul decizional; Capitolul III, art.6, alin.1, lit.b), art.10, alin. 12 din Legea nr.246 din 22.11.2017 cu privire la întreprinderea de stat și întreprinderea municipală; Capitolul IV pct.5 lit.k) din statutul Întreprinderii Municipale Hotelul „Codru” în redacție nouă, aprobat prin Decizia Consiliului municipal Orhei nr.14.1 din 26.12.2018; pct.16 al Regulamentului Comisiei de cenzori al Întreprinderii Municipale fondate de Consiliul municipal Orhei aprobat prin Decizia Consiliul municipal Orhei nr.6.1 din 10.06.2020; Decizia Consiliului Municipial nr.17.7 din 28.12.2023 privind aprobarea componenței numerice și nominale a Comisiei de cenzori a Î.M. Hotelul „Codru”.
Pentru eficientizarea elaborării proiectului, solicităm respectuos implicarea tuturor părților interesate prin prezentarea propunerilor, sugestii și recomandări la proiectul dat, care pot fi expediate în adresa întreprinderii: mun. Orhei, str. V.Lupu 36.
Persoana responsabilă: Leonid NAUC, administrator, email: hotelcodru18@gmail.com
Termen de prezentare a propunerilor – 11.06.2024