Autoritatea executivă a Consiliului municipal Orhei inițiază începînd cu data de 26.12.2018 consultarea publică a procedurii de elaborare a proiectului de Decizie a Consiliului municipal Orhei Cu privire la coordonarea organigramei, statelor de personal și schemei de salarizare a Întreprinderii Municipale ORHEIPROIECT.
Necesitatea elaborării și cordonării proiectului de decizie a fost impusă ca urmare a necesității ce derivă din prevederile Legislației în vigoare, care expres prevede obligația întreprinderii de a coordona organigrama, statele de personal și schema de salarizare cu Fondatorul.
În temeiul art. 14 (1), (2) lit.l) din Legea Republicii Moldova nr. 436-XVI din 28.12.2006 privind administraţia publică locală, Legea salarizării nr.847 –XV din 14.02.2002, Hotărîrii Guvernului nr.743 din 11.06.2002 cu privire la salarizarea angajaților din unitățile cu autonomie financiară și Hotărîrea Guvernului nr.165 din 09 martie cu privire la cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real, se propune spre coordonare organigrama, statele de personal și schema de salarizare a Întreprinderii Municipale ORHEIPROIECT.
Recomandările pe marginea proiectului de decizie supus consultării publice pot fi expediate pînă pe data 26.12.2018 pe adresa electronică: t.cazacliu@mail.ru,
tel. 0235-21-407.
Proiectul de decizie cu privire la coordonarea organigramei, statelor de personal și schemei de salarizare a Întreprinderii Municipale ORHEIPROIECT, este disponibil pe pagina web oficială www.orhei.md sau la sediul primăriei municipiului Orhei.