Primăria municipiului Orhei inițiază începând cu data de 13.12.2022 consultarea publică a proiectului de decizie a Consiliului municipal Orhei ”Cu privire la aprobarea personalului suplimentar”.
Scopul proiectului: Luând în considerație procesul de activitate a Primăriei municipiului Orhei, și că personalul suplimentar a fost aprobat pe perioadă determinată (prin Decizia nr.1.4 din 10.02.2022 "Cu privire la aprobarea personalului suplimentar"), în scopul asigurării unei activități eficiente a instituției și perfectarea contractelor individuale de muncă, a apărut necesitatea aprobării personalului suplimentar pentru anul 2023 al Primăriei municipiului Orhei.
Necesitatea elaborării şi aprobării proiectului de decizie : Principalele prevederi a proiectului de decizie constă în aprobarea personalului suplimentar pentru anul 2023, fără majorarea sau micșorarea acestuia.
Astfel, personalul suplimentar se va stabili în număr de 31,0 unități de personal existent la zi.
Beneficiarii proiectului de decizie sunt angajații Primăriei municipiului Orhei.
Rezultatele scontate ca urmare a implementării deciziei supuse consultării publice sunt: rezultate eficiente în procesul de muncă a angajaților Primăriei municipiului Orhei.
Proiectul de decizie al Consiliului municipal Orhei este elaborat în conformitate cu: art.10, art.118-126 din Cod Administrativ nr. 116 din 19.07.2018; art.14 alin.(2) lit.l) din Legea privind administrația publică locală nr.463-XVI din 28.12.2006; art.7 și anexa nr.3 și nr.10 din Legea privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar nr.270 din 23.11.2018, pentru reglementarea conformă a prevederilor Hotărârii Guvernului nr.1231 din 12.12.2018 pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar, în vederea executării procedurilor stabilite privind drepturile salariale în raport cu ierarhia funcțiilor din sistemul bugetar și asigurarea salarizării personalului instituției conform cadrului legal stabilit; art.32 lit.g), art.33, lit.h), k) și r) din Legea nr. 397 din 16.10.2003 privind finanţele publice locale.
Recomandările pe marginea proiectului de decizie supus consultării publice pot fi expediate până pe data de 04.01.2023, pe adresa electronică: negru_natalia@mail.ru, la numărul de telefon 0 (235) 20378 sau la sediul Primăriei municipiului Orhei: mun.Orhei, str.Vasile Mahu,160, bir.4, etaj II.
Proiectul deciziei ”Cu privire la aprobarea personalului suplimentar” și nota informativă sunt disponibile pe pagina web oficială www.orhei.md sau la sediul instituției situată pe adresa: mun. Orhei, str. Vasile Mahu,160.