FIŞA POSTULUI
Capitolul I.
Dispoziţii generale
Autoritatea publică: Primăria municipiului Orhei
Adresa: mun. Orhei, str. Vasile Mahu nr.160 , Republica Moldova
Denumirea funcţiei: Specialist principal (atragerii de investiţii)
Nivelul funcţiei: Funcţie publică de execuţie
Nivelul de salarizare: Grila de salarizare de lei, sporuri, premiu, adaosuri la salariu, conform prevederilor Hotărîrii Guvernului nr.525 din 16 mai 2006.
Capitolul II.
Descrierea funcţiei
Scopul general al funcţiei:
Elaborarea proiectelor, atragerea de investiţii în dezvoltarea locală
Sarcinile de bază:
-
Coordonează şi monitorizează activitatea ce ţin de atragerea investiţiiilor.
-
Participarea la determinarea direcţiilor prioritare şi elaborarea strategiilor şi programelor privind dezvoltarea social-economică a oraşului pe termen mediu şi lung;
-
Coordonarea, monitorizarea şi evaluarea implimentării programelor de dezvoltare social-economică;
-
Colaborează şi furnizează consultantului informaţiile solicitate privind proiectele implementate.
Atribuţiile de serviciu:
1. Elaborează şi propune spre aprobare Consiliului municipal proiecte inovatoare de
Dezvoltare locală .
2. Conlucrează cu proiectele pe municiupiu Orhei în vederea atragerii de investiţii .
3. Asigură schimbul de informaţii privind investiţiile în cadrul implementării proiectelor
-
Colectează date specifice atribuţiei sale şi le pune la dispoziţia Managerul, consultantului.
-
Exercită controlul asupra respectării termenului de implementare a proiectului.
-
Întocmeşte proiecte de decizii ale consiliului minicipal şi dispoziţii ale primarului, aduce la cunoştinţă publică deciziile consiliului şi dispoziţiile primarului ce ţine de domeniul investiţiilor.
-
Asistă secretarul Consiliului municipal în îndeplinirea atribiţiilor lui conform legii.
-
Participă la elaborarea studiilor prognozelor de dezvoltare social-economică şi de altă natură în limita competenţelor profesionale şi obligaţiilor de serviciu.
-
Elaborează rapoarte, note informative privind activitatea proiectelor de investiţii
-
Îndeplineşte şi alte atribuţii prevăzute de lege şi încredinţate de primar.
Responsabilităţile. Titularul postului răspunde de:
-
Răspunde pentru corectitudinea, legalitatea, necesitatea şi oportunutatea operaţiilor specifice atribuţiilor sale.
-
Asigură păstrarea confidealităţii şi a documentelor realizate în cadrul proiectului.
-
Exercitarea atribuţiilor sale de serviciu în strictă conformitate cu legislaţia în vigoare;
-
Organizarea raţională a activităţii sale conform planului de activitate şi a indicaţiilor primarulu;
-
Calitatea materialelor elaborate şi prezentarea lor în termenii stabiliţi;
-
Sporirea competenţei sale profesionale.
Împuternicirile:
-
Să solicite de la organizaţii informaţia necesară pentru îndeplinirea atribuţiilor sale de serviciu;
-
Să înainteze propuneri de perfecţionare a legislaţiei pe problemele ce ţin de competenţă sa;
-
Să participe la activităţile de instruire (conferinţe, seminare, cursuri de instruire, stagii etc.) organizate în municipiu şi în ţară;
Cui îi raportează titularul funcţiei: Primarului municipiului Orhei.
Pe cine îl substituie:
Cine îl substituie:
Cooperarea internă:
-
Cu colaboratorii primăriei municipiului Orhei;
-
Cu colaboratorii secţiilor , direcţiilor a consiliului municipal;
Cooperarea externă:
-
Cu direcţiile interne şi externe, ONG-uri şi alte structuri din cadrul autorităţilor publice;
-
Cu diferite proiecte şi programe internaţionale relevante domeniului său de competenţă;
-
Cu organizaţii şi instituţii guvernamentale şi neguvernamentale din ţară; etc..
Mijloacele de lucru/echipamentul utilizat:
-
SUPERLEX, baza de acte normative;
-
computer, imprimantă, telefon, fax;
-
Internet
-
Legea nr.295-XVI din 21.12.2007 pentru realizarea Strategiei Naţionale de Dezvoltare pe anii 2008-2011”;
-
Legea cu privire la investiţiile străine nr. 998-XII din 01.04.1992
-
Legea privind administraţia publică locală nr. 436 –XVI din 28.12.2006
-
Presă periodică din domeniu;
-
Dicţionare etc.
Condiţiile de muncă:
-
Regim de muncă: 40 ore pe săptămînă, 8 ore pe zi;
-
Program de muncă: luni-vineri, orele 8.00-17.00, pauza de masă 12.00-13.00;
-
Activitate preponderent de birou; la necesitate, deplasări la organizaţii implicate în proiect, seminare, deplasări în teritoriu.
Capitolul III.
Cerinţele funcţiei faţă de persoană
Studii: superioare sau medii de specialitae.
Cunoştinţe:
-
Cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
-
Cunoaşterea medie a limbii engleze, limba rusă- avansat, limba română – excelent.
-
Cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Wordpad, Internet, 1C, AutoCad.
Abilităţi: de profesionalism, de autoorganizare, de colaborare cu funcţionarii publici din autorităţile de nivelul întîi, de analitice de rezolvare a problemelor ce vizează domeniul exercitat, de lucru cu informaţia, analiză şi sinteză, elaborare de programe şi strategii, consultare, instruire, prezentare, comunicare eficientă, lucru în echipă.
Atitudini/comportamente: respect faţă de oameni, stabilitate emoţională, spirit de iniţiativă, creativitate, flexibilitate, exigenţă faţă de colaboratoi, disciplină, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Date de contact
Primăria municipiului Orhei
Orhei, str. V. Mahu 160
tel. (235) 20378, 76700410
Expediati CV-ul dvs pe adresa hr@orhei.md